Gain an advanced understanding of the psychology of consumer behaviour. Explore the psychology of people’s product choice, purchase decisions, and the use of services. Discover strategies of changing and learning from consumer attitudes and behaviours. Analyse advertising effectiveness and persuasion processes.
Developed for both recent graduates of Psychology, Business, Marketing as well as current business development, marketing, advertising or market insight/research professionals, this course covers the workings of the consumer mind in the increasingly saturated and global markets. Specifically you will learn about what captures consumers’ attention, how their perceptions and attitudes may be altered as well as factors that affect the consumer decision-making process.
You will also consider the social-psychological aspects of consumers’ functioning such as social influence tactics used in sales, persuasion and advertising alongside the role of personality and identity in consumer’s functioning. Furthermore, you will learn about the most commonly used statistical techniques as well as the theoretical and practical complexities of conducting psychologically based consumer research.
Į magistro studijų programas gali stoti visi, baigę universitetą arba besimokantys paskutiniame kurse. Studijos kurias baigei ar tebesimokai turi būti panašios krypties kaip ir tos, į kurias nori stoti, kadangi priėmimas yra paremtas ECTS kreditų suderinamumu.
ECTS kreditų išrašas - jei dar nesi baigęs aukštosios mokyklos, būtina prisegti ECTS kreditų išrašą, kuriame būtų matyti, kokius dalykus Tu mokeisi bei kokius pažymius ir kiek kreditų už juos gavai. Kai siunti anketą paskutiniame kurse, diplomą reikia prisegti vėliau, kai tik jį gausi.
Bakalauro diplomas – jei jau esi baigęs aukštąją mokyklą, išrašo nereikia, užtenka prie anketos prisegti savo Bakalauro diplomą.
Svarbu, jog anglų kalbos testo rezultatai universitetą pasiektų iki Liepos 31d.
Anglų kalbos žinias gali patvirtinti vienu iš šių būdų:
IELTS - 6.5
TOEFL - 90
Our Masters degree is designed for graduates wishing to start, or further develop, careers in consumer psychology. It's relevant to many industries, including marketing, PR, advertising, and consumer research, marketing research and product development. As this subject area is not commonly taught in the UK, the skills and consumer awareness you'll develop will give you a distinct edge in a competitive job market. Alternatively, you might choose to undertake further study at PhD level.
We'll encourage you to engage with the Consumer Research Group based at ARU. The group's aim is to bridge the gap between academic research and business application by working closely with locally-based businesses.
Tu laukei ilgai. Kantriai žaidei pagal taisykles, kurios buvo ne tavo. Tu laukei. Ir sulaukei. Mokyklos era baigiasi. Šiandien jau Tavęs laukia pasaulis. Kur skrisi? Kur mokysiesi? Kur linksminsiesi? Kur atrasi naujus draugus? Kur iš naujo atrasi save?...
Studijas užsienyje renkasi asmenybės, kurių netenkina narvelio rutina. Sparnus kelia tie, kurie mąsto plačiau ir nebijo iš gyvenimo pasiimti daugiau. O kas esi Tu?
Informuojame, kad Kastu svetainėje mes naudojame slapukus (angl. cookies), kurie skirti gerinti tavo naršymo patirtį, stebėti, kaip Kastu svetainė yra naudojama ir padėti mums reklamuoti mūsų paslaugas. Naudodamasis kastu.lt, tu sutinki su mūsų slapukų nuostatomis.