Streso valdymas prieš egzaminus

70% 

Toks procentas 10 – 12 kl. mokinių patiria didelę įtampą ir stresą. Dideli mokymosi krūviai baigiamosiose klasėse, tėvų noras, kad vaikas pasiektų kuo geresnių mokymosi rezultatų ir paties abituriento siekis studijuoti prestižinėse studijų programose sukelia emocinį spaudimą, kuris neleidžia susikoncentruoti, siekti maksimalių rezultatų ir demotyvuoja.

Seminaras moksleiviams padės:

  • Įgyti atsparumą netikėtiems gyvenimo nuopuoliams bei suvokti, jog iškilusios problemos stiprina asmenybę;
  • Lengvai ir užtikrintai įveikti stresą prieš egzaminus ir kitus atsiskaitymus mokykloje;
  • Išsikelti maksimalius tikslus ir įsidrąsinti siekti kuo perspektyvesnių karjeros galimybių ir svajonių;
  • Pasiekti geresnius mokymosi rezultatus.

 

Turinys

Seminaro metu pateikiamos 5 paslaptys – idėjos, kurių dėka pranešėjas Artur Jefimov 12 – oje klasėje pasiekė šių rezultatų:

  • Be didesnių sunkumų metinį pažymių vidurkį pasikėlė nuo 6,8 iki 8,7;
  • Puikiai išlaikė brandos egzaminus – penkių laikytų brandos egzaminų bendras vidurkis – 80 %;
  • Pranoko mokytojų lūkesčius – vietoje prognozuotų vos išlaikytų egzaminų ir miglotos ateities karjeros, egzaminus išlaikė puikiai ir įstojo į prestižinį universitetą.

Pristatyti patarimai ir idėjos yra iliustruoti konkrečiais pavyzdžiais ir istorijomis. Pateikiama informacija mokiniams yra aiškiai suprantama ir lengvai įsisavinama, kas skatina klausytoją imtis veiksmų, mažinant stresą ir nerimą savo kasdienybėje.

 

Pranešimas

  • Skirtas 10-12 klasių moksleiviams, tačiau naudingas ir mokytojams!
  • Trukmė - 45min.

 

Pranešėjas Artur Jefimov

   

  • Daugiau nei 300 val. viešojo kalbėjimo patirties;
  • Skaitytas pranešimas Žalgirio arenoje vykusiame renginyje „Studfestas“. Dalyvių apklausos duomenimis, pranešimas buvo pripažintas vienu įdomiausių ir pateko į TOP 5;
  • Ankstyva stresinių situacijų patirtis (nuo 16 m.) ir nuolatinis nerimas dėl:
    • Aplinkos kuriamo spaudimo 10-os ir 12-os klasės egzaminams;
    • „Moksleivių Verslo Klubo“ prezidento pareigų, atsakomybių ir vadovavimo 15-os koordinatorių komandai;
    • Tarptautinės organizacijos įkūrimo ir vystymo jau II kurse;
    • Rimtų problemų asmeniniame gyvenime;
    • Skirtingų verslų kūrimo ir vystymo dar būnant moksleiviu.

Visos šios veiklos Artur sukeldavo stresą, o stresas – nuolatinį nerimą, kuris trukdė siekti užsibrėžtų tikslų. Neturėdamas pasirinkimo, Artur išmoko valdyti stresą ir sėkmingai ėjo svajonių ir tikslų link.

Pasikvieskite mus į savo mokyklą ar renginį!