Branding & Activation

Universitetas
Thomas More University of Applied Sciences
Miestas, šalis
Mechelen, Belgium
Studijų trukmė
3 m.
Programos sritys
Graphic Design, Communication Sciences, Product design
Studijų kaina
1116.00 EUR
Studijų kalba
English (ENG)
Laipsnis
Bachelor
Programos pradžia
Žiemos stojimas
2024-09-16
2025-02-01
Stojimo pabaiga
Žiemos stojimas
2025-04-01
2024-11-25
Apie programą
Stojimo reikalavimai
Karjeros galimybės

Creatively effective, effectively creative

  • Cap off the final year of your International Communication and Media degree with this specialization track.
  • Are you amazed by the power of brands? Curious to unravel the mechanisms that make them tick?
  • Develop your natural creative abilities and learn how to use it to inspire others.
  • Work in multidisciplinary teams and become experienced in strategic planning, (digital) creation and production, copywriting, art direction, photography, and more.
  • Learn the art of steering the creative process by interpreting creative briefs, understanding and using creative strategies and maintaining deadlines.
  • Develop your strategic instincts and combine them with creativity to generate measurable results, no matter the client, sector, or market.
  • Become a seasoned media and advertising pro, ready to launch your career with top brands and content agencies around the globe.
  • Get practical experience in workshops on graphic design, video editing, web content etc.
  • Take on real-life projects during an international internship.
  • Start this flexible 6-semester programme either in February or September.

Programme structure

  • Phase 1 | Lay solid foundations for international exploration! Pick up the basic knowledge, skills and attitudes you need to unleash your inner communications and media professional. 
  • Phase 2 | Kick-start your international adventure with the spring semester at one of our partner universities abroad. 
  • Phase 3 | Jump-start your career with your international internship while majoring in your choice of either Branding & Activation: Learn how to build brands with the power to inspire consumers around the world or choose for Public & Corporate affairs.

Internships

Take your studies beyond the horizon with an internship either abroad or within an international organisation, institution or agency. Choose between a wide range of internship positions both in Belgium and across the globe. 

For ‘Branding & Activation’ majors, your internship will run from February to June, with the option of adding a Summer Internship after your first or second year. 

 

Reikalaujamas išsilavinimas
  • Pažymių išrašas - jei dar nesi baigęs mokyklos, būtina prisegti pažymių išrašą. Smulkesnę informaciją kaip pildyti išrašą ir kada jis reikalingas, rasi čia.
  • Brandos atestatas – jei jau esi baigęs mokyklą, išrašo nereikia, užtenka anketoje prisegti savo Brandos atestatą.

 

 

Pastaba! Motyvacinis laiškas yra NEprivalomas dokumentas stojant į šio universiteto programas.

 

 

Anglų kalbos reikalavimai

Anglų kalbos žinias gali patvirtinti vienu iš šių būdų:

  • turėti anglų kalbos pažymį brandos atestate ir išlaikyti anglų kalbos valstybinį egzaminą (egzamino rezultatas nėra svarbus, svarbiausia, kad jį išlaikytum)*
  • IELTS - 6.0
  • TOEFL - 79 (Institution code C070)
  • Duolingo - 110

*Jeigu nori pasitikrinti ar tavo anglų kalbos žinios yra pakankamos studijuoti Belgijos aukštosiose – suteikiame galimybę laikyti Oxford anglų kalbos testą. Nors anglų kalbos testas nėra reikalaujamas, patartina žinoti savo galimybes ir kalbos lygį.

 

  • Brand manager
  • Account manager 
  • Project manager 
  • Commercial advisor 
  • Consultant 
  • Copywriter 
  • Content ninja 
  • Digital planner 
  • Digital creative 
  • E-commerce manager
  • Concept creator 
  • Visual creative 
  • International communication manager 
  • Media planner  
  • Strategic planner 
  • Social media manager