Marketing and Communication

Universitetas
The Chinese University of Hong Kong, Shenzhen
Miestas, šalis
Shenzhen, China
Studijų trukmė
4 m.
Programos sritys
Marketing, Communication Sciences
Studijų kaina
12260.00 EUR
Studijų kalba
English (ENG)
Laipsnis
Bachelor
Programos pradžia
2024-09-01
Stojimo pabaiga
2024-03-01
Apie programą
Stojimo reikalavimai
Karjeros galimybės
The programme in Marketing and Communication is an interdisciplinary programme that equips students with knowledge in marketing, finance and accounting, management, statistics, and information technology. Upon completion of the program, students are expected to be able to communicate verbally and in writing in both Chinese and English at a level of effectiveness appropriate for business purposes and general conversation. They will also be capable of creating and delivering value in products and services to satisfy the needs of and build long-term relationships with target customers.
Reikalaujamas išsilavinimas

Stojant į šį universitetą svarbu metiniai pažymių vidurkiai ir egzaminų rezultatai. Pažymių vidurkis turi būti ne žemesnis kaip 8, o o išlaikytų egzaminų vidurkis – ne žemesnis kaip 80%.

  • Brandos atestatas – jei dar nesi baigęs mokyklos, gali pateikti mokyklos patvirtiną dokumentą, įrodantį, kad esi 12-os klasės moksleivis.
  • Pažymių išrašas - jei dar nesi baigęs mokyklos, būtina prisegti pažymių išrašą. Išraše privalo būti 3 paskutinių metų, visų semestrų dalykai su įvertinimais. Jei 12 klasės pirmo semestro pažymiai dar nėra gauti - būtina juos pateikti universitetui vos tik gavus. Pažymių išrašas privalo būti užpildytas kompiuteriu ir patvirtintas antspaudu.
  • Motyvacinis laiškas – universitetas reikalauja motyvacinio laiško, kuriame trumpai prisistatytum ir papasakotum, kodėl nori studijuoti būtent šiame universitete.
  • Du rekomendaciniai laiškai – privalai pateikti du mokyklos mokytojų  parašytus rekomendacinius laiškus. Laiškai turi būti anglų kalba, patvirtinti dėstytojų parašais ir jų kontaktine informacija.
  • Interviu – priklausomai nuo programos, į kurią stoji, universiteto atstovai gali pakviesti atlikti interviu telefonu, kad įsitikintų tavo anglų kalbos žiniomis.

 

Brandos atestato originalą gali pateikti iki stojimo pabaigos. Oficialus dokumentas turi būti išversti į anglų kalbą, patvirtintas notaro ir pateiktas kuo greičiau po gavimo.

 

 

Anglų kalbos reikalavimai

Anglų kalbos žinias gali patvirtinti vienu iš šių būdų:

  • IELTS – 6.0
  • TOEFL - 80 (reikalingas internetinis variantas - Internet - Based test).

Testas negali būti senesnis nei 2 metai.

Išimtys taikomos asmenims, kurių gimtoji kalba yra anglų, ir tiems, kurie baigė mokyklą ar bakalaurą anglų kalba.

Jei aplikuojant dar nesi gavęs dokumentų, patvirtinančių testo įvertinimą, gali įkelti ekrano kopiją su savo rezultatais. Originalūs dokumentai registracijos metu yra privalomi.

 

SVARBU!

Stojimo mokestis - Kinijos universitetai taiko stojimo į universitetą mokestį, kurį privalai susimokėti aplikuodamas į universitetą. Stojimas į tris šio universiteto studijų programas kainuoja 90€

The world of marketing and communication more or less covers everything, from charities to the world of big business, from public sector to private. So, perhaps more than any other profession, it’s more about which sector you want to work in. Plenty of top marketing communications people have started as marketing assistants, or as PR juniors, and worked their way up.