Early Childhood and Primary Education Studies

Universitetas
Buckinghamshire New University
Miestas, šalis
High Wycombe/Uxbridge, England
Studijų trukmė
3 m.
Programos sritys
Education
Studijų kaina
9250.00 GBP
Studijų kalba
English (ENG)
Laipsnis
Bachelor
Programos pradžia
2022-09-19
Stojimo pabaiga
2023-01-15
Apie programą
Stojimo reikalavimai
Karjeros galimybės

This course is specifically designed for those interested in working with young children from aged 0-11 years. You will develop insight and understanding of how children learn and experience childhood, including play-based learning, international curriculum, emotional wellbeing, safeguarding and the rights of the child. This course will offer a broad-based curriculum and will develop you as a thoughtful and flexible practitioner, acting as an advocate for young children.

Reikalaujamas išsilavinimas

Stojant į šį universitetą dėmesys yra kreipiamas į pažymius ir Brandos atestato vidurkį, kuris turi būti ne žemesnis kaip 8.

  • Pažymių išrašas - jei dar nesi baigęs mokyklos, būtina prisegti pažymių išrašą. Smulkesnę informaciją kaip pildyti išrašą ir kada jis reikalingas, rasi čia. *

  • Brandos atestatas – jei jau esi baigęs mokyklą, išrašo nereikia, užtenka prie Kastu stojimo anketos prisegti savo Brandos atestatą.

Anglų kalbos reikalavimai

Svarbu, jog anglų kalbos testo rezultatai universitetą pasiektų iki Liepos 31d.

Anglų kalbos žinias gali patvirtinti vienu iš šių būdų:

  • Anglų kalba B2 lygis + valstybinis anglų kalbos egzaminas išlaikytas 75% ir daugiau.

  • IELTS - 6.0

  • TOEFL – 80

On successful completion of the programme there are opportunities to pursue a number of career routes, including teacher training via School Centred Initial Teacher Training (SCITT), Early Years Initial Teacher Training, or Postgraduate Certificate in Education (PGCE). You may also choose to progress into leadership roles in early years, social work, special needs, play therapy, special needs, charities and international development work, or training and assessment.