Naujas vizualinis identitetas

2017-09-06
Organizacija „Kastu International“, veikianti Lietuvoje ir Lenkijoje, keičia vizualinį identitetą  – logotipą bei organizacijos vertybių komunikaciją.

Nauju įvaizdžiu norime pabrėžti, kad su Kastu ne tik įstosi studijuoti „į užsienį“, o įstosi ten, kur atsivers Tavęs vertos galimybės. Kur išskleidęs sparnus atrasi save ir įtvirtinsi savo pranašumą.

narvelis atsidaro...

Naujojo logotipo stilistika ir naujas šūkis “narvelis atsidaro” atspindi organizacijos vertybes ir geriau atskleidžia, kokiame svarbiame žmogaus gyvenimo etape – studijų programos pasirinkime – dalyvauja organizacija Kastu.

Kai jaunas žmogus baigia mokyklą, prieš jį atsiveria visas pasaulis ir jis daro svarbiausią sprendimą savo gyvenime: kur skristi; kur mokytis; kur linksmintis; kur atrasti naujus draugus; kur iš naujo atrasti save!

Organizacija Kastu International jau 12 metų dirba vardan to, kad šis sprendimas būtų padarytas kuo sąmoningiau ir suvokiant, kokią įtaką ateities karjerai tai daro.


Kastu tikslas

– pasirūpinti, kad jaunas žmogus įstotu ne tik ten, kur gautų teorinių ir praktinių žinių, bet ir ten, kur galėtų iš naujo atrasti save ir įtvirtinti savo asmenybės identitetą.

 

Kastu logotipo simbolis,  aštrių kampų sakalas, simbolizuoja skrydį iš narvelio naujų tikslų ir aukštumų link.

 

Kastu International organizacijos vadovas Artur Jefimov teigia, kad kartu su vizualiniais pokyčiais KASTU toliau plės organizacijos veiklą ir artimiausiu metu siūlys dar daugiau galimybių jaunimui.